środa, 10 lipca 2013

sesyjka

OD RANA
od 13 dziewczynki zacięcie chodziły po lesie szukając torów i jeziora, moje ulubione.
Już pod koniec zauważyłyśmy gołego pana za którym postanowiłyśmy podążać no i dotarłyśmy, dziękujemy panu. Lekko spóźnione na zajęcia dotarłyśmy zmęczone i brudne od piachu ale dałyśmy rade!
Po zajęciach zapowiadało się bardzo fajnie i rzeczywiście tak się stało, poszłyśmy do kfc z Nikolą, Martą i Patrycją, w końcu Cię zobaczyłam, tak tęskniłam! No i standardowo później do mnie i kocham zjeżdżanie mojego taty rodziców moich znajomych hahaha. 












1 komentarz:

  1. śliczne zdjęcia <3
    najbardziej podobają mi się 2,6,8 i ostatnie *_*
    bardzo ciekawe notki piszesz .
    OBSERWUJĘ, ZAPRASZAM DO MNIE I LICZĘ NA REWANŻ http://gaagner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń